23.09.2013

çünkü yavaşlık iyidir.

filmin orjinal adı: yi yi
çincede büyükannenize "puo-puo" diye sesleniyorsunuz. yazılışını aklım almaz ama duyduğum bu.
hele de bu, küçük bir oğlan çocuğun ağzından çıkınca çinceye sempati duyabiliyosunuz.
filmin ilk dakikalarına nazaran sona doğru iyice ağırlaştım. arada yağmur yağdı, durdu. film süresinde benim kafa değişti. buna sebep olan filmlere ve onları yapabilenlere şükranlarımı sunuyorum buradan. 


- Baba, senin gördüğünü ben göremem. Benim gördüğümü de sen göremezsin. O halde, senin ne gördüğünü,nasıl bilebilirim?

+ Güzel soru. Bunu hiç düşünmemiştim. işte bu yüzden bir kameraya ihtiyacımız var.İster misin peki?

- Baba, gerçeğin sadece yarısını mı bilebiliriz?

+ Ne? Anlamadım?

- Sadece önünü görebilirim,arkadakini göremem. Böylece gerçeğin sadece yarısını bilirim, değil mi?

 

3 yorum :

  1. hımm.. çok yerinde bir soru gelmiş. ve haketmişim. :)

    bi keresinde hiç unutmam sene 2007 belki. o zamanlar buralar kalabalık. sen tut, fethullah gülenden bahsederken pennsylvania yerine transilvanya yaz. Ooo dürten dürtene. sanırsın blog değil, nimet abla kuyruğu. dedim, biliyorum canım, olur mu öyle şey, ben orda vampir demeye getirdim. yiyen yedi yemeyen tokum dedi kalktı.

    ama bu sefer ki çok kabak olmuş.
    demek ki, iyi bir filmin hemen ardından o kafayla yazmak doğru değil. enformasyon kısmını dikkate almıyo insan. :))
    düzeltiyorum fm.

    YanıtlaSil
  2. ilk olaydaki kıvırma hamlesi bence çok başarılıymış. ben olsam yerdim, yemesem de yemiş gibi yapardım :)
    filmi listeye aldım efenim. en kısa zamanda izlene... teşekkür.

    YanıtlaSil