31.08.2012

farenin fendi

evden taşınıyoruz. 
üç gündür yaşadığımız bir çehov hikayesi gibi.
ev bakıyoruz dünden beri.

fare işgalinin 3. gününde biz artık evi terketmeye hazır hale geldik. alıştık da duruma. artık ağlanacak halimize gülmeler de başladı.

dün gece pencerede gördüm kendisini. valla o da sanki gitmek istiyor gibiydi. 
eh, her zafer aynı zamanda bir bozgun tabi. 
bu arada 8 kapsül yediği zehirli yemlere rağmen hala turp gibiydi.  bildiğimiz kadarıyla normal bir fareyi bir ısırık öldürüyormuş iç kanamadan. istanbul martısı nası delirmişse demek ki istanbul faresi de zombiye bağlamış olayı. ölmüyor.

hemn biliyor musun, insanoğlu,  fare konulu yazılarına fare fotoğrafı ekleyemiyor.

7 yorum :

  1. O fareler bir ısırıkta ölmüyor. Bir de tek çeşit zehir kullanmayın çünkü bazısına bağışıklık kazanıyor ahlaksızlar. Su içebileceği her tür yeri kapatın iyice. Zehrin üstüne su içip etkisini azaltıyor adiler. Zaman içinde hastalanıp ölüyorlar. Bizimki 1 ayda ölmüştü. Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol fikirler icin.
      biz iki cesit yem koyduk bastan beri. artik damak tatlarina gore. fareler de yemek seciyormus yani. su icme olanagi kalmadi tahmin ediyorum kapatildigi yerde. bekliyoruz. bugun 4. gun iste.

      Sil
  2. biraz pireye kızıp yorgan yakmaya dönmüş seninki:)
    ama şuda varki düşünsene ölüncede nerde öldüğünü bilemeyerek leş kokusunu günlerce çekmekte var. taşın ordan sen taşın....

    YanıtlaSil
  3. ne geldi aklıma biliyomusun? Ben sana kiralık ev varmı etrafında diye sorduğumda, 1,5 yıldır hiç bakınmıyorum kiralık ev ilanlarına demiştin yaa, insanoğlu garip mahlukat ne zamanneyle karşılacağını bilmiyor işte, Allah'ım duymuş gibi sanki seni:)
    Neyse güzelbacı, bana da bir bakıver hayrına:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bana kiralik ev demeyecektin selda, hep senin yuzunden :P tamam bakiyoruz uc koldan. sana da bi ev duser :)

      Sil
  4. Durun! Taşınmayın, ben bir yol biliyorum.:) Şimdi efenim, buğday olarak bilinen bir fare zehiri var. Çok etkili, denedik gördük, ayrıca hayvancağıza nasıl bir etkisi varsa kokutmadan olduğu yerde kurutuveriyor. Tarım ilacı satan yerlerde bulunabiliyor bundan -yani biz öyle bir yerden almıştık. Tek sorun İstanbul'da tarım ilacı nerede satılır bilemiyorum. Gerçi internette varmış: https://www.google.com/search?q=fare+zehiri+bu%C4%9Fday&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:tr:official&client=firefox-a

    http://www.merkezitriyat.com/detay.php?id=584

    http://www.kozmedshop.com/?urun-9576-BROFAR-FARE-ZEHIRI-BUGDAY-250-GR.html

    gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim yonlendirmeler icin oblivion.

      baktim hepsine. bir tanesi zaten kullandigimiz. diger ikisi de tahmin ediyorum bizim kullandiklarimizin muadilleri.
      yani sizin taktikle bizim yemleme suruyo. zaten fare uzmani olduk kac gundur, anladigimiz kadariyla bisey yedirip icirmeden olduremiyosun bu tipsizi.

      Sil