7.09.2012

suphesiz ki izleyenler icin bunda ne ibretler vardir.

huzur sokagi diye bi dizi yapmislar. 
nihayet diyecegim. 
yuzde doksandokuzu musluman olan bir ulkemizde ben de merak ediyordum boyle diziler ne zaman yapilacak diye. gec bile kalinmisti.
esas oglan namazinda niyazinda, camilerde, dini toplantilarda. huzur ve bilgelikle dolu.
esas kiz rahatsiz. para var hersey var ama huzur yok. icinde bir bosluk. (muhtemelen allah sevgisiyle dolacak)
kiz aksirana kadar iciyor tiksirana kadar iciyor.
ezan sesleri filan arka fonda.
ama sirf din iman filan dayamamislar arada mevlanalar herman hesseler schopenhauerlar filan havada ucusuyo. demek ki dincilerin a grubuna hitap ederken b grubunun da ufkunu acmaya niyet etmis bir dizi. ne diyelim allah utandirmasin.

2 yorum :

  1. ben kitabı orta 3'de okumuştum. o zamanlar popülerdi. roman bomboş. kadın birden bire başını örtüp namaza başlıyordu :) romanda öyle hesse, schopenhauer yoktu. boştu be ya, okuduğum en saçma romanlardan biriydi :)

    biride benim hayatımı dizi yaptın. böyle namazında niyazındayken içi hala boş ve birden bire her şeyi boşlayan :) tutar mı sence :)

    YanıtlaSil
  2. tutar tutmasına da bu iktidar döneminde değil, az daha bekliycen :)

    YanıtlaSil